Returnare produse

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G.130/2000. Acestea se pot returna in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit, impreuna cu factura de achizitie.

Pentru returnarea unui produs trebuie sa completati formularul de mai jos sau sa ne anuntati in scris pe adresa noastra de email:

  • motivul pentru care doriti sa returnati produsul
  • numele intreg si adresa dvs.
  • data la care v-a fost livrat produsul
  • codul produsului si numarul comenzii.

In cazul in care nu doriti inlocuirea cu un alt produs va putem returna contravaloarea comenzii, conform legilor in vigoare, in termen de 30 de zile de la primirea returului la sediul nostru. Cheltuielile de returnare, conform reglementarilor in vigoare, vor fi suportate de catre dvs. si va recomandam sa folositi acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Daca produsul este returnat intr-o stare deteriorata, stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, vom reexpedia produsul catre client pe cheltuiala acestuia. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru a se evita neintelegerile se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa ne semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor vor fi suportate, in acest caz, de magazinul nostru .